Omnivore
Ga mee op reis, van de Peruaanse zoutvlaktes tot in de Rwandese koffiebossen, om de ingrediënten te ontdekken die onze levens, beschavingen en overtuigingen hebben vormgegeven. Verteld door de wereldberoemde chef-kok René Redzepi.