Funny Woman
Wanneer de geestige Barbara Parker haar stem vindt in stand-upcomedy, beslist ze om Blackpool te verlaten en trekt ze naar Londen om een carrière te beginnen in de door mannen gedomineerde comedywereld van de jaren zestig.