God Save Texas: Prisons, Oils, Borders
Richard Linklater verhaalt over het dagelijks leven in Huntsville, TX, een stad die gebouwd is op de business van detentie.
De in Houston geboren filmmaker Alex Stapleton onderzoekt de invloed van de Texaanse olie-industrie op zwarte en achtergestelde gemeenschappen.