Headless Chickens
Nardinho and me
Tegen alle verwachtingen in wordt Beto de zaakwaarnemer van de veeleisende voetballer Nardinho. Hij leert al snel hoe hij moet omgaan met het ego van de megaster -en diverse controversen.
Beto weigert mee te gaan in de gekte van Nardinho’s vrijgezellenavond, maar ziet zijn nuchterheid in gevaar komen door zijn oudste cliënt en vriend, Fran ‘El Toro’ Verlarde.
Medewerkers van het sportagentschap, Cristina, Mario en Armando, speculeren over de aanleiding voor de explosieve ruzie tussen Beto en Miguel.