Heart of Darkness
Stacie Smith wordt vermoord in haar huis. Uit een expliciete tekst die de moordenaar op de muur heeft achtergelaten, leidt de politie af dat de dader een jaloerse minnaar is.
History of Violence
Wanneer Edwardyne Williams dood in de bossen wordt aangetroffen, gaat de politie uit van een willekeurige moord. Maar na onderzoek komt de waarheid over de moordenaar naar boven.
Yvonne Oulton wordt door haar man en zoon vlak bij een casino dood in haar auto gevonden. Aanvankelijk lijkt het een beroving, maar dan tonen camerabeelden een verrassende dader.
Wanneer de 49-jarige brandweerman Benjamin Amato dood onderaan zijn keldertrap wordt gevonden, wordt zijn veel jongere ex-vriendin verdacht.