Hell House
Dit landhuis vormde het decor voor de onopgeloste dubbele moord op het miljonairsechtpaar Bruce en Darlene Rouse en een moord in het maffiamilieu.
Greystone Murders
Greystone Mansion werd in de jaren twintig gebouwd door oliebaron Edward Doheny. Het landhuis heeft een bloedige geschiedenis van moorden, zelfmoorden en onverklaarbare ongevallen.