Great Escapes With Morgan Freeman
Forrest Tucker, een levenslange ontsnappingsartiest, belandt in de San Quentin gevangenis. Maar ondanks zijn hoge leeftijd slaagt hij erin om een van de meest gedurfde gevangenisuitbraken aller tijden te plegen.
Quawntay Adams, een jonge Afro-Amerikaanse man uit Los Angeles, wordt gearresteerd tijdens een grootschalige wiet inval. Als hij hoort dat hij vader gaat worden, besluit hij uit zijn zwaarbeveiligde cel te ontsnappen, wat hem ook lukt.