Home Invasion
Ex-gevangene Mick chanteert ex-beste vriend Tom om een huis te beroven. Ondertussen heeft Al andere plannen voor hen, die eigenlijk min of meer dezelfde plannen zijn.
Stan stuurt een elegante moordenaar om Mick voor eens en altijd af te maken, maar CASIE's ware missie kan daar voor zorgen en nog veel meer.
De bende splitst zich op, vechtend tegen moorddadige drones in het huis boven en T-Rexen en andere standaard kelder voorzieningen beneden.
De bende confronteert CASIE voor een laatste krachtmeting in de Kern, Stan komt zijn geld ophalen, en Connie verdient eindelijk haar Buurtwacht-strepen.