Horsepower
Nu het raceseizoen 2020 ten einde loopt, probeert Oisin Murphy zijn titel van Champion Jockey te verdedigen. Maar door misdrijven in zijn privéleven hangt hem een langdurig verbod boven het hoofd.
Terwijl Oisin zijn straf uitzit en begeleiding aanvaardt, vecht het personeel van Kingsclere tegen de winter om hun paardenatleten voor te bereiden op het komende seizoen.
Na de dood van prins Philip proberen Andrew en Oisin de koningin een lift te geven. Na zijn comeback race behoort Alcohol Free tot de favorieten om de 1000 Guineas te winnen.
Vijf spectaculaire dagen op Royal Ascot; Kingsclere stuurt haar sterkste team tot nu toe naar de show. Zal het voor hen genoeg zijn om het op het wereldtoneel op te nemen tegen de grootmachten in de racerij?