Houdini's Last Secrets
Wat was het geheim van Harry Houdini's levensgevaarlijke ontsnappingen? Een team van experts onderzoekt zijn stunts om de geheimen achter deze mysterieuze illusie te ontrafelen.
To Catch a Bullet
De kogeltruc is een van de gevaarlijkste illusies in de geschiedenis van de goochelkunst. Een team van experts onderzoekt hoe Houdini deze beroemde truc uitvoerde.
Was een van Houdini's grootste ontsnappingen een complot om voor de Amerikaanse overheid te spioneren? Experts reconstrueren zijn ontsnapping uit een Siberische gevangenisbus.