Housing Complex C
Het leven was altijd goed in Wooncomplex C. Tot er nieuwe bewoners intrekken en er vreemde incidenten plaatsvinden. Puur toeval? Een van de bewoners, Kimi, raakt bevriend met een nieuw meisje, Yuri, en samen ontdekken ze iets vreemds.
Als er steeds meer bizarre dingen gebeuren, begint iedereen zich zorgen te maken. Kimi en een paar oudere bewoners gaan op onderzoek in de ruïnes onder het complex om te zien wat al die incidenten zou kunnen veroorzaken.
Er is duidelijk iets mis, maar de oude bewoners leken het nooit te merken. De nieuwkomers zullen helpen om de gruwel te onthullen die al die tijd al op de loer lag.