How to Get Rid of a Body
Cemented in Fear
Wanneer een man uit Ohio spoorloos verdwijnt, onderzoekt de politie de zaak, die om een driehoeksverhouding, drugs en moord lijkt te draaien.
In de Pocono's worden verkoolde menselijke resten gevonden. Pas na ruim een decennium slaagt de politie van Pennsylvania erin de zaak op te lossen.
Wanneer in Eureka in Utah een jong stel verdwijnt, werken rechercheurs van aangrenzende counties samen om de lichamen van de vermisten op te sporen.