Hysteria!
In 1989 verdwijnt er in Michigan een tiener tijdens een zogenaamd satanisch ritueel. Een heavy metal schoolband doet alsof ze satanisten zijn om zo aandacht voor hun muziek te krijgen. Er volgt een ware heksenjacht die naar de band leidt.