I Met my Murderer Online
Elke aflevering vertelt hoe een online connectie tot moord leidde. Of het nu gaat om de opwinding van online daten, de verleiding van geld verdienen of de kans om uw partner te bedriegen, elk verhaal is anders, maar iedereen heeft een tragisch einde.