Inside the Heist
Een bende uit Zuid-Londen beraamt een gedurfd plan om tijdens een tentoonstelling in de Millennium Dome op klaarlichte dag een kostbare diamant te stelen.
Een Argentijnse kunstenaar weet met minutieuze aandacht voor detail en met bluf de politie voor de gek te houden en de perfecte bankoverval uit te voeren.