Isabel Preysler, mi Navidad
Voor het eerst geeft Isabel Preysler op een unieke manier toegang tot haar ervaringen, voorbereidingen, gewoontes en familietradities, en laat ze ons zien hoe ze Kerstmis viert in Miraflores, haar thuis. Haar kinderen en een aantal van haar beste vrienden komen op bezoek en samen herdenken ze de dierbaren die er niet meer zijn.