Jasmine
Nadat het misgaat met een van haar klanten, verlangt Jasmine naar een vaste, goedbetaalde baan, terwijl Tufan in de problemen raakt op de renbaan.
Terwijl Jasmine en Gökhan hun band versterken tijdens een etentje, krijgt hij een waarschuwing over zijn omgang met de harttransplantatielijst.
Nadat Gökhan haar uitnodigt voor een echte date, ontmoet Jasmine een voormalige sekswerker die haar een sprankje hoop voor de toekomst biedt.
Na Tufans laatste daad van liefde krijgt Jasmine eindelijk haar hart, maar ze moet een beslissing nemen over hoe ze haar leven voortaan wil leiden.