Jerrod Carmichael: Reality Show
Een duister grappige documentaireserie over de tumultueuze zoektocht van komiek Jerrod Carmichael naar liefde, seks en waarheid.
Terwijl Jerrod verliefd wordt op zijn nieuwe vriend, komt hij tot de ontdekking dat hij een probleem heeft met trouw.
Jerrod probeert zich onhandig en aangrijpend met zijn vader te verzoenen door alle moeilijke gesprekken te voeren tijdens één vierdaagse roadtrip.
Jerrod pusht zijn vriend Jamar Neighbors om op het podium de confrontatie met zijn jeugdtrauma's aan te gaan.