Klimaatimpact: Azië
Tsunami kustlab
Natuurlijke gevaren blijven een constante uitdaging voor meer dan 400 miljoen mensen die leven in laaggelegen gemeenschappen die zijn gebouwd langs grote mega-deltagebieden in kustgebieden.