Koraalkamp: SpongeBob's jonge jaren
In Koraalkamp, het gekste slaapkamp in het kelpbos, brengen de tienjarige SpongeBob SquarePants en zijn vrienden de zomer door met het bouwen van onderwaterkampvuren, het vangen van wilde kwallen en zwemmen in Lake Yuckymuck.
SpongeBob, Sandy en Patrick dwalen door de bossen op zoek naar een veelbesproken naturistenkamp.