Laura Whitmore on Britain's Killer Teens
De 16-jarige Logan stak zijn vriendin dood, de 15-jarige Holly Newton, toen zij de relatie beëindigde. Hij vertoonde dwingend, controlerend gedrag jegens Holly, die gewoon te jong was om te snappen wat er aan de hand was.
The Copycat Killer
De 16-jarige Steven vermoordde zijn 17-jarige vriendin, Elizabeth Thomas, en sneed haar in stukken. Onder het mom van zijn alter ego Ed liet hij zich beïnvloeden door de televisieserie Dexter bij het plannen, uitvoeren en verbergen van zijn misdaad.
Toen 18-jarige Reece de 35-jarige Louisa Brannan ontmoette was hij al een gevaarlijke man. Na een ontmoeting in een plaatselijke bar stak, martelde en doodde hij Louisa. De politie ontdekte een geschiedenis van mishandeling van vrouwen.
Na een ruzie op straat tussen twee jonge mensen werd Samantha Madgin op brute wijze doodgestoken. Samantha had geprobeerd de situatie te sussen, maar Jordan Jobson arriveerde ter plekke met een keukenmes.