Conviction - Murder In Suburbia
Op 17 oktober 2008 verdween Paula Poolton. Haar lichaam werd 11 dagen later gevonden in de kofferbak van haar auto. Tijdens het politieonderzoek werd onthuld dat Paula en een man genaamd Roger Kearney een affaire hadden gehad. Hun relatie werd al snel het middelpunt van het politieonderzoek.
In deze aflevering volgen we Louise tijdens haar onderzoek naar bewijs dat een reden kan zijn om in hoger beroep te gaan en uiteindelijk zou kunnen leiden tot het terugdraaien van de veroordeling van een man uit Southampton, die in de gevangenis zit voor de moord op zijn geheime minnares.