LEGO Star Wars: Rebuild The Galaxy
Sig, Jedi Bob en Yesi schakelen de hulp in van een opmerkelijk groepje Jedi om ze te helpen het sterrenstelsel te herbouwen.
Darth Devastator presenteert zijn superwapen waarmee hij complete sterrenstelsels kan afbreken en herschikken. Sig probeert hem tegen te houden met hulp van de Jedi.