Lightyear
“Lightyear”, een sciencefiction animatiefilm van Disney en Pixar, vertelt het oorspronkelijke verhaal van Buzz Lightyear, de held achter de pop. “Lightyear” volgt de legendarische space ranger tijdens een intergalactisch avontuur, samen met de rekruten Izzy, Mo en Darby, en zijn hulprobot Sox. Tijdens deze moeilijke missie moeten ze leren werken als een team om te ontkomen aan de schurk Zurk en zijn plichtsgetrouwe robotleger, dat altijd in de buurt is.