Star Trek: Prodigy
Een groep jonge, buitenaardse criminelen uit het Delta Quadrant vinden een achtergelaten Starfleet-schip. Ze besluiten met dit schip naar het Alpha Quadrant te reizen, maar de problemen onderweg en met elkaar maakt het een taaie reis.
Een mentor uit Dal's verleden haalt hem over om hun Federatie-dekmantel voor persoonlijk gewin te gebruiken.