Lincoln’s Dilemma
Leer Abraham Lincoln op een nieuwe manier kennen. In deze vierdelige docuserie geven een gevarieerd panel van historici en uitzonderlijke archiefmaterialen een genuanceerde kijk in het leven van de man die ook wel de grote bevrijder wordt genoemd.