Losing Alice
In deze internationaal geprezen neo noir-serie volgen we Alice, een regisseur die haar draai niet meer kan vinden sinds haar kinderen groot zijn. Maar dan ontmoet ze femme fatale Sophie. Wat volgt is een obsessieve reis naar succes – tegen elke prijs.