Love & Death
Encounters
Naarmate de affaire langer voortduurt, begint Candy te vrezen dat Allan en zij hun eerste regel gaan breken -geen gevoelens. Later wordt Candy furieus als ze hoort dat Allan en Betty naar een christelijke huwelijksretraite willen.
Alles komt weer een beetje tot rust nadat Candy kritisch naar haar eigen huwelijk heeft moeten kijken, maar dan ontdekt Pat iets en wendt hij zich tot Sherry om opheldering te eisen.
Na een grimmig gevecht probeert Candy verder te gaan met haar dag alsof er niets aan de hand is, terwijl Allan zich steeds meer zorgen gaat maken als Betty niet op zijn telefoontjes reageert.
Als de recherche moeilijke vragen begint te stellen, neemt Candy Don Crowder als advocaat in de arm. Later biecht Allan zijn affaire op aan Betty's familie. Pat raakt gefrustreerd omdat niemand haar meer over de zaak wil vertellen.
1980. De rechtszaak begint en Allans getuigenverklaring over Betty's gemoedstoestand irriteert haar vader, terwijl Candy bezoek krijgt van een furieuze pastor Jackie.