Love, Honor, Betray
Het leven van Barbra en Michael Mastromarino lijkt perfect. Maar wanneer er een gruwelijk geheim aan het licht komt, beseft hun familie dat hun leven op een leugen is gebaseerd.
Als de man van Jeanne Trantel na 11 september zijn baan verliest, begint hun relatie te wankelen. En dan komt door een onverwacht telefoontje de schokkende waarheid aan het licht.