Love Overboard
Kies het ruime sop met 'Love Overboard'! Stap aan boord van een ultraluxe jacht waar sexy singles klaarstaan om elkaar te leren kennen en de liefde te vinden. Maar er is een twist: toegang krijgen tot de extravagante voorzieningen is niet zo eenvoudig. Tijdens de reis laait de romantiek op, worden er bondjes gesmeed en harten gebroken. Uiteindelijk kan er maar één koppel winnen. Wie bereikt de top en wie blijft met lege handen achter?