Mansions and Murders
Sam Stubbs moet na een vervelende scheiding helpen een sinistere misdaad op te lossen.
Behind Enemy Lines
Nanny Marie Thomas moet helpen bij het oplossen van wat misschien wel de perfecte misdaad is.
Verpleegster Velma Pietila staat tussen Elisabeth Congdon en een duister complot in.
Het personeel moet beschuldigingen afweren die gericht zijn op hun zieke baas, Brook Astor.
De geadopteerde zoon van Bob Rogers is het niet eens met zijn verzorger, Sharon Zachary.