Van Steven Spielberg, Tom Hanks en Gary Goetzman – de producenten van Band of Brothers en The Pacific. Tijdens de Tweede Wereldoorlog riskeerden vliegeniers hun leven bij de 100th Bomb Group, een broederschap gevormd door moed, verlies en zege.