Mega Air
Deze serie viert de ongelooflijke luchtvrachtindustrie van zes miljard dollar, ontmoet de mensen die erin werken en kijkt naar enkele verbijsterende voorwerpen die in vliegtuigen worden vervoerd.
Op Valentijnsdag worden miljoenen bloemen verscheept naar 's werelds grootste bloemenmarkt in een gebouw in Amsterdam ter grootte van Monaco en wordt een racewagen een uitdaging voor het personeel van Heathrow.
In de aanloop naar het Formule 1-seizoen in Australië krijgen we een zeldzame kans om het Haas-team achter de schermen te volgen terwijl ze auto's en uitrusting inpakken voor luchtvracht.