Million Dollar Wheels
RD is genoodzaakt de Maybach van J Balvin met fabrieksvelgen te leveren. Melissa verhoogt de inzet met een McLaren Elva uit 2021. Chadwick probeert twee Lamborghini's te scoren.
RD probeert een musclecar te verkopen aan reality-tv-persoonlijkheid Josh Altman. Chadwick levert RD een gemene streek.