Monarch: Legacy of Monsters
Nadat ze de aanval van Godzilla in San Francisco heeft overleefd, wordt Cate opnieuw overdonderd door een groot geheim. Te midden van monsterlijke gevaren reist ze de wereld rond om de waarheid over haar familie te achterhalen – en de mysterieuze organisatie Monarch.