My Feet Are Killing Me: First Steps
Dr. Brad Schaeffer en Dr. Ebonie Vincent ontvangen dringende video-oproepen van patiënten die vragen om een voetbehandeling. Hun vakkennis zal het leven van hun klanten veranderen.