My Wild Backyard
Ga mee met ecologe Karen Odendaal terwijl ze ons een rondleiding geeft door het Manyoni Private Game Reserve in het hart van Zululand, Zuid-Afrika.
Southern California
Trek je wetsuit aan en sluit je aan bij filmmakers Kyle McBurnie en Alex Warham terwijl ze pronken met hun wilde achtertuin in Californië, diep in de Stille Oceaan.
Maak een reis naar het noorden van Mexico met onze gastheer, Eréndira Hernández, terwijl ze ons een van de meest buitengewone landschappen in Amerika laat zien.
De drukte van New York City is wereldwijd legendarisch, maar midden in de achtertuin ligt een serene natuurlijke haven waar de meesten weinig van weten.
Maak kennis met Rene Araneda, een natuurfilmer en ontdekkingsreiziger van Patagonië, terwijl hij je meeneemt op een tour langs zijn favoriete plek in de wereld: Torres del Paine.