Naked.Loud.Proud
Artiesten Kim Lee, Betty Q en Gasiu vertellen hoe de ‘Draglesque’-scene van Warschau heeft bijgedragen aan het vormen van de publieke opinie over belangrijke kwesties.
De vrouwelijke burlesque-artiesten Red Juliette, Bunny de Lish, Betty Q en Pin Up Candy zetten zich in om grenzen te verleggen, op het podium én daarbuiten.
De show moet doorgaan -zelfs als de gemeenschap om een verschrikkelijk verlies rouwt. Pawel laat de wereld eindelijk kennismaken met zijn dragpersona, Silver Daddy.