Never Let Him Go
Steve en Scott Johnson zijn twee broers. Vanwege hun moeilijke jeugd en hun genialiteit hebben ze een hechte band opgebouwd. Wanneer Scott uit de kast komt als homoseksueel, verwatert hun band en gaat ieder zijn eigen leven leiden. Wanneer Scott dood wordt aangetroffen onderaan een klif in Australië, begint Steve een zoektocht naar antwoorden.
Steve Johnson ontdekt een patroon van homofobie, geweld en moord binnen de homogemeenschap van Sydney en twijfelt aan de conclusie van de politie dat het om zelfmoord gaat. Vijfentwintig jaar na de dood van Scott wordt de zaak heropend.
De relatie tussen de politie van New South Wales en Steve Johnson verslechtert en de onenigheid tussen de twee partijen wordt via de media uitgespeeld. Ondertussen komen er nieuwe ontdekkingen aan het licht over tienerbendes in Sydney die voor de kick op een brute wijze jacht maakten op homoseksuele mannen.
Een derde onderzoek zorgt eindelijk voor meer duidelijkheid: Scott is door geweld om het leven gekomen. Dan leidt een tip naar een nieuwe verdachte die vervolgens bekent dat hij Johnson heeft vermoord. Steve moet nu beslissen of hij er klaar voor is om de zaak van zijn broer te laten rusten.