Not Today Bianca
Bianca wil het gaan maken in Hollywood en verhuist erheen met haar neefje Shawn en haar visagiste Becky. Ze probeert een optreden te krijgen in Jimmy Kimmel Live, maar dit blijkt behoorlijk lastig te zijn.