Off Campus
Hannah en Garretts neprelatie wordt op de proef gesteld als ze een kamer moeten delen op een huisfeest.
Net als de deal van Hannah en Garrett begint te werken, vergroot Hannah de risico's door de voorwaarden te herdefiniëren.
Hannah en Garrett worden hechter dan verwacht en het wordt chaotisch als ze hun gevoelens onder ogen moeten zien tijdens Drunk Shakespeare.
Garrett neemt Hannah mee naar huis voor Thanksgiving. Tucker organiseert een epische Friendsgiving in het studentenhuis.
Op een hockey-inzameling botsen Garrett en Logan. De samenwerking van Hannah en Justin stuit op een hindernis en romantiek laait op.