Tell Me Lies
Lucy begint aan haar eerste jaar op het Baird College, waar een onverwachte gebeurtenis tijdens de introductieweek haar leven op zijn kop zet.
De druk op Wrigley wordt groter, wat invloed heeft op zijn relatie met Pippa. Lucy en Stephen bespreken exclusiviteit.
Bree wil ontmaagd worden. Stephen gaat een weekend naar New York terwijl Lucy probeert uit te zoeken hoe hun relatie ervoor staat.
Lucy en Stephen gaan naar huis voor de kerstvakantie en krijgen te maken met spanningen in de familie. Ondertussen ontdekt Lucy een geheim.
Lucy confronteert Stephen met wat ze ontdekt heeft tijdens Macy's herdenkingsdienst.