Acht jaar nadat de originele website offline ging, wordt het sociale leven van een nieuwe generatie tieners in New York in de gaten gehouden door Gossip Girl.
She's Having a Maybe
Terwijl Zoya aarzelt om een nieuwe vlam beter te leren kennen, laat Max er geen gras over groeien. In de tussentijd probeert Julien haar fouten recht te zetten.
Wanneer de school actie onderneemt om de identiteit van Gossip Girl te achterhalen, dreigt een roddelstuk een eind te maken aan een Constance-stel. Julien en Max stuiten op familiegeheimen. Zoya schakelt een onwaarschijnlijke bondgenoot in.
De gemoederen lopen hoog op wanneer Zoya met tegenzin haar eigen verjaardag viert. Audrey gaat eens goed zitten met Aki. Kate krijgt een uitgelezen kans.
Na een incident op een school in de buurt zijn alle ogen gericht op Gossip Girl. Julien en Zoya maken zich op voor Halloween. Audrey raakt in paniek na slecht nieuws, terwijl Obie bedenkingen heeft bij Zoya's nieuwe vriend.
Zoya zet vraagtekens bij Obies afkomst en opvoeding wanneer Obies moeder in de stad is. Julien besluit om haar eigen merk naar nieuwe hoogten te brengen. Aki en Max komen bijeen om Audrey te steunen.