On Call
Na een tragedie neemt Traci Harmon, opleidingsofficier bij de LBPD, een nieuwe stagiair aan: Alex Diaz. Op dag één leert hij al dat het werk moeilijker is dan hij dacht.
Wetten van het Universum
Bij een chaotische aanval op straat zijn onze agenten zwaar in de minderheid, wat leidt tot meningsverschillen over de filosofie binnen West Division.
Diaz komt erachter dat Harmon vijanden heeft binnen West Division en begint te vrezen dat ze niet te vertrouwen is.
Wanhopig op zoek naar een aanwijzing, wijkt Harmon af van de regels, wat resulteert in een grote doorbraak en een dodelijke confrontatie.
Wanneer Diaz' familie wordt bedreigd, beseft Harmon dat ze haar eigen regels moet overtreden om het op te lossen.