On My Way with Irina Rimes
Na twee jaar hard werken besluit Irina Rimes zichzelf opnieuw uit te vinden, zowel persoonlijk als professioneel. Met steun van haar muzieklabel reist Irina twee weken lang langs zes steden om haar album af te maken.
Irina’s woonkamer arriveert in Brasov, waar ze een complete, ruwe versie van het album Home willen spelen met feedback van de fans. Een nieuwe sessie vindt buiten plaats met de leden van de band en David, haar vriend.
Een nieuwe dag, een nieuwe muzikale sessie. We kijken achter de schermen van het project van Irina Rimes en zien hoe ze een totale makeover kreeg. Bandleden en Irina’s manager bespreken de vrijheid van expressie die het project hun heeft geboden.
Irina en haar team gaan naar het tehuis in Piatra Neamt, dat is gebouwd door Hopes and Dreams. Ze spelen voor de bewoners en moedigen hen aan hun best te doen om hun dromen te verwezenlijken.