One Day In My Body
Lukas heeft het Parry-Romberg-syndroom, waardoor de helft van zijn gezicht is ingezakt. Steffni is door spierdystrofie afhankelijk van haar moeder.
Kirtus heeft vitiligo, alopecia en osteoporose door een allergische reactie. Portia heeft een huidziekte waarvan maar 25 andere gevallen bekend zijn.
Er zijn maar twee soorten voedsel die bij Caroline geen anafylactische reactie veroorzaken. Ariana heeft een aandoening genaamd „vlinderhuid".