Jay & Pamela
Jay en Pamela hebben een plan gemaakt voor de komende drie maanden; ze gaan gezond leven, een bruiloft plannen en zelfstandige woonruimte zoeken.
Jay en Pamela geven op een congres een presentatie over seks en beperkingen. Pamela vertelt over haar datinggeschiedenis en haar vertrouwensproblemen.