Ontmoet Spidey en zijn geweldige vriendjes
Onze favoriete webslingeraar kan geweldig alleen werken, maar Spidey staat op het punt te ontdekken dat wanneer hij een paar superheldenvrienden aan zijn zijde heeft, hij superschurken kan bevechten en iedereen in moeilijkheden nog beter kan redden. Ontmoet de jongens en meiden die Spidey helpen de dag te redden!
Spidey roept zijn vriend, Ghost-Spider, op om de vermiste scooter van een klein meisje op te sporen.
Spidey heeft geen web meer terwijl hij tegen Green Goblin vecht en roept zijn spider-botvriend, TRACE-E, op.