Oprah’s Book Club
Schuif aan bij inspirerende gesprekken met briljante schrijvers. In elke aflevering staat er een door Oprah gekozen boek centraal en wordt de auteur geïnterviewd. Het is een boekenclub voor de wereld van nu – een poort naar andere werelden.