Park en Recreatie
Amy Poehler speelt Leslie Knope, een ambtenaar bij de afdeling Parks & Recreation in de stad Pawnee. In haar strijd om de stad aantrekkelijker te maken -en haar carrière vooruit te helpen- neemt Leslie het op tegen onwillige ambtenaren, vervelende buren en single-issue fanaten die haar tegenwerken met rechtzaken, regelgeving en het democratische process waar ze zo van houdt.